Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

onsdag

Öppet Hus!

God morgon :)
Här har ni familjen TRÖTT. Vår lillkille höll oss vakna sent igår kväll och en bra bit in på natten. Jag måste köpa något att smörja honom med, det kliar, kliar och kliar. Ska till Apoteket imorgon när jag veckohandlar och fråga efter något bra!

Annars hade vi en väldigt mysig första del av kvällen. Jag var ute med småttingarna på framsidan. Li fick kläm på det där med cyklingen. Jag är ju egentligen mot stödhjul, men P-O ville ha det till barnen och i och med att det är två som skall lära sig cykla samtidigt så kanske det är klokt...I alla fall lärde hon sig att trampa, bromsa, börja trampa igen, styra och svänga. Leon däremot tycker att det är superläskigt och han vill att man håller i honom hela tiden. Vår granne hade ritat upp en rolig väg på asfalten och barnen åkte runt runt där, att de dessutom hade tre kompisar gjorde ju inte saken mindre rolig :)

Vi gick in vid halv sju, åt lite kvällsmat och tittade på film. Tvillingarna somnade i bra tid, men så var det då Luca som hade stora besvär :(

Jag var såå trött i morse när klockan ringde....snoozade och masade mig sedan ur sängen. Var väldigt nära att hoppa över träningen, men till slut samlade jag kraft! Eftersom det är så stressigt runt omkring mig nu tror jag att jag behöver träningen extra mycket, göra mig av med frustration och TÄNKA!

Barnen sover fortfarande, om en stund måste jag väcka dem...Idag blir det jag som får lämna eftersom P-O är hemma idag med. Jag har ännu inte löst vem som skall stänga för honom eftersom jag inte kan...
Själv sitter jag i handledning till 17:00. Sedan blir det att fara i ilfart till förskolan, hämta barnen och så in till stan för att gå på Öppet Hus, skall möta upp mamma. P-O erbjöd sig faktiskt att barnen kunde vara hemma hos honom, men jag tror att de tycker att det är roligt att se William och Tilde i skolan, träffa mormor och få fika!

Dagens outfit:
Antidote frill tank i rose (storlek 0)
Jeanskjol från Esprit
Träskor från Calou (Nina)
Ha en bra dag!!!
Helénakramar

2 kommentarer:

  1. Johanna/jojoa75onsdag, maj 19, 2010

    http://www.tradera.com/Oanvand-Odd-Molly-Jeanklanning-strl-0-auktion_301742_113086843

    visst var du ute efter denna? Eller har jag inbillat mig?
    Ha det bra!
    kram

    SvaraRadera
  2. Tack för omtanken, men nej, den har jag inte haft i åtanke..har kjolen :)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails