Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

torsdag

Vågar man hoppas...



.....på leverans?
Jag är egenntligen inte ett dugg skrockfull.
Jag lägger nycklarna på bordet, jag går under stegar, jag spottar inte tre gånger över axeln när jag ser en svart katt gå över vägen osv...
Jag brukar berätta om köp INNAN de nått min brevlåda.

Det är bara en endaste gång jag inte fått ett plagg som jag beställt. En gång av...100?
Igår kväll fick jag ett tips på familjeliv om Oråsa. Om man är medlem i facebook, söker upp deras sida där och trycker på gilla så får man sedan en kod inboxad till sig som ger 40 % på hela sortimentet vid ett tillfälle. Det är bra rabatt det!
Naturligtvis var jag tvungen att klicka hem dessa, men som sagt, än så länge har jag inte fått någon avi...kan ju hoppas på att de anländer morgondagen!

Nina i brunt

Knyta i lavendel

Jag skulle snart kunna döpa om bloggen:
"Skrutteruttan goes Calou"
Tror ni jag får några läsare då?



Ha det gott!
(Själv försöker jag att avleda min nervositet genom att skriva ett halvfånigt blogginlägg!)
*kram*

12 kommentarer:

  1. Jag har också klickat hem Calou, fast till kidsen denna gången, får väl se om dem går hem hos töserna.... Jag vill ha dem beige med vita prickar på till mig och de fanns ju inte hos O-råsa så jag nöp mig själv i armen så jag inte skulle trilla dit och köpa de bruna som du visar här, de är ju också så snygga!! Lycka till nu ikväll! Så kul att få göra en sån sak, det grejar du :)
    kram

    SvaraRadera
  2. Kul! Jag kikade också där men de jag ville ha var slut :(. Jag tittade även på de bruna du beställt, jättesnygga. Hoppas du får dina skor snart.
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  3. Lycka till ikväll!! Kram!

    SvaraRadera
  4. Nu må jeg have et par Calou! :)
    Hvor lang tid går der før man får mail når man har tilmeldt sig på Facebook?
    Kram
    Annette :)

    SvaraRadera
  5. Frusna flickantorsdag, maj 06, 2010

    Hej!

    Ville bara önska dig lycka till ikväll! Vill så gärna se bilder sedan. Verkar som att tipset har ökat o-råsas skoförsäljning rejält :-) Vill ha dina mörkrosa! Kram

    Frusna flickan

    SvaraRadera
  6. Åh, vännen vilken grej! Det kommer gå jättebra!!Lycka till!!!Kramar!

    SvaraRadera
  7. Tror jag läste i ett tidigare inlägg att du köpt Calou till din dotter. Jag funderar på att köpa ett par till min dotter, hon är 11. Hur gammal är din? Är min dotter för liten tycker du? Är det träsula på din dotters Calous? Är de lätta att gå i för henne?
    Ledsen för alla frågor men de kostar ju lite så jag ville bara höra mig för. Och du är alltid så gullig och svarar.

    Kram Sandra

    SvaraRadera
  8. Tjejer: Tack för alla uppmuntrande ord!!!
    Anette: Det tog bara några minuter för mig, men för en del tog det ett par timmar..
    Sandra: Hon är 9, inga problem att gå i dem! Det är samma sula som till vuxna...
    *kram*

    SvaraRadera
  9. Skrutteruttan:
    Men på bilderna på O-råsas hemsida så är det ju träsula. Eller? Nu blev jag förvirrad. Vilka köpte du till henne? Jag kollar på röda Nina till min dotter.

    SvaraRadera
  10. Sandra: Du har helt rätt! Jag gick och kände på dem nu och Tildes är mer "träiga" men med räfflad gummisula...hon har också röda Nina!

    SvaraRadera
  11. Nu har jeg fået koden og har også bestilt et par i beige! Glæder mig! :))
    Tak for tippet!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails