Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

måndag

SUCK!

God morgon :)
Efter en rutten kväll och en jobbig morgon tar vi nya tag och hoppas på en bra måndag!
Barnen är helt utslagna efter att ha somnat någon gång efter tio igår *suck*.
Jag har klätt tvillingarna sovandes och Luca har gnällt/gråtit/srikit sedan han vaknade för en timme sedan.
Nu är han för tillfället lugn och tittar på en film, jag vågar knappt visa mig :o.

Det är frustrerande när man är själv på morgonen och ett barn tar all energi. Jag måste ju klä mig och barnen, borsta tänderna, det är väldigt svårt med ett barn på armen :(.

Idag skall vi till Bondgården med förskoleklassen. Därför är det inte precis finklänningen på ;)
Skall ju lukta kossa hela eftermiddagen också!

Måste bara säga att min dator fungerar utmärkt nu! P-O grejade lite mer med ´den igår *tack*.
Näpp, nu kan jag inte sitta här mer!

Dagens outfit:
Rib jersey i white (storlek 1)
Tubtopp H&M
Jeans från Gina Tricot
Träskor från Calou

...och när vi åker blir det rediga gummistövlar på och fleece :)
Ha det bra!
Kramis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails