Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

söndag

Testing testing!

God kväll :)
Måste ju testa ett premiärinlägg från datorn nu när den är städad och "klar".
Lyssnar på Spotify och har precis tagit en bild och importerat *fungerar*


P-O var sugen på att åka iväg någonstans medan jag mest kände för att vara hemma *ovanligt*. Han tog med sig Lovisa och Leon. Dels skulle de till Thomas för att hämta hem hostor som Thomas köpte igår på vägen från Lund. Dels behövde han något på Plantagen + att Lovisa ville ha något spel till datorn...

Precis när det blev bestämt att de skulle fara iväg ringde det på dörren. Några av våra grannflickor ville leka med barnen. Det passade det bra det! Jag ville nämligen träna! Ja, du såg rätt, jag VILLE. Körde samma pass som i morse men ökade på med 5 procentenheter. Det blev lite tuffare och ökade kaloriförbrukningen. Ska köra samma i morgon bitti, jag vet att orken inte riktigt är densamma på morgonen på fastande mage. Vågar därför inte öka på än!

Fixade sedan en del med datorn, duschade och dukade. Har nyss gräddat våfflor. Luca åt bra, Li ville ha nudlar istället. Jag åt grönsaker som var kvar från lunchen tillsammans med avocado och mitt foccacia *mumma*. De andra får äta när de kommer hem!

Ha en trevlig kväll!!!
Kramis

4 kommentarer:

  1. Hej! Du som har så mkt kontakter med smultrongården, vet du om de är duktiga på att kolla sin mail? Hoppas på att få tag i en grandmas i lite powder därifrån nämligen... :)

    SvaraRadera
  2. Malmis: Jaa, jag brukar få svar rätt omgående, men däremot om hon söker ett plagg åt mig som de inte har i butiken brukar jag inte få svar förrän hon vet...Grandmas i lite powder tog de inte in och hon har sökt efter en 0 åt mig men gick bet :(...Men om jag vore du skulle jag maila igen, det kan ju ha försvunnit bland alla som dyker upp...Lycka till!!! KRam

    SvaraRadera
  3. Malmis: Förlåt, jag var lute snabb där...de tog visst in den, men jag har aldrig sett den i den fysiska butien så den måste ha sålt slut på en gång :(

    SvaraRadera
  4. ok, vad synd. Men de hade med den på bild på hemsidan, och det stod inget om att den var slut, så det var därför jag chansade...

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails