Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

måndag

Massage :)

God morgon :)

Tänk vilken bra avslutning vi fick på dagen igår! Jag gav P-O massage och under tiden pratade jag på :D.
P-O lyssnar och säger i alla fall att han tycker det är intressant. Jag kan berätta ganska detaljerat om en sak och då kan man prata om en liten sak länge. Igår var det historien om Swedish Hasbeens i silver. Från att de bara passerat lite snabbt i mitt huvudet till köpet igår. Även om vi inte pratar om världsfrågor så är det bra för oss att bara stänga av dator och tv och vara med varandra!

P-O var tvungen att hämta upp Ludde mitt i allt men när han kom tillbaka fick jag massage! Jag har fått problem med mina fotleder, jag hoppas att det är mina träningsskor som är dåliga och inte något annat. Det gör ont när jag börjar träna men så fort jag blir varm går det bättre, däremot värker det EFTER träningen och när jag går. Igårkväll hade jag dessutom ont i höfterna. Känner mig rätt trött i kroppen. Massage var i alla fall välbehövligt! Och vuxentid!

Morgonen har varit precis som andra morgnar, upp i ottan, väcka kroppen, ta rätt på tvätt, plocka lite, mata fiskar. Har klätt barnen (tvillingarna sovandes), tränat, duschat och bäddat!

I kväll jobbar jag till 19:00. Vi skall sitta i ledningsgruppen och göra vårt bästa för att sammanställa kvalitetsredovisningen. Ett digert arbete! Tur att jag går in i veckan med energi!

Idag skall jag få hem lite kläder till barnen från me&i. Dels har jag beställt lite på rean och dels har jag bokat lite av Åsa från hennes provkollektion *nice*.
Idag lär det inte komma några skor, men jag skall i alla fall hämta ut Williams och Tildes pass som har kommit *bockar av*.

Dagens outfit:
Lovelier knit jacket i dark blue (storlek 0)
Appeteaser strap top i lite blue (storlek 0)
Blues skirt (storlek 0)
Träskor från Calou (Knyta)

Ha en bra dag!!!
Helénakramar

1 kommentar:

  1. Hei. Kan det være Calou treskorne som gjør at du får vondt i føttene? Jeg har også calou tresko, men kan ikke bruke dem så ofte, for jeg blir så sliten i føttene når jeg har dem på en hel arbeidsdag på skolen.Faktisk har jeg hentet frem de gamle crocksene mine. De passer i hvertfall mye bedre til mine ben. Har hatt betennelse i akillissen flere ganger, så jeg må være litt forsiktig med bena mine.Calou treskorne har ikke rem bak hælen, så man må bruke muskler i tærne for å holde dem på plass. Hilsen Randi

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails