Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

lördag

Välkommen till Smultrongården :)

God morgon :)
Allt väl med dig?
Här är det lite pirr i magen, men på ett rätt okej sätt!
Jag är så nyfiken på alla fina kläder som kommit i mängder sista veckorna. Det är ju lite molly-torka nu eftersom det är mellan summer och pre-fall i kollektionerna. Men det finns ju många andra rara märken och efter att ha sett fina bilder i Smultrongårdens blogg så är jag riktigt imponerad!

Jag vaknade före klockan ringde och gick upp, Luca var inte sen att haka på! Fixade med lite småplock, klädde barnen, gav dem frukost, tränade, borstade tänder på dem och hoppade sedan in i duschen.

Massor av överskottsfärg så det blir till att ha uppsatt hår! Dessutom har jag precis kommit in i min "tappa-håret-period" som jag har varje sommar. Det går inte att ha håret utsläppt då, det är hår överallt, på kläder, på golven, i maten *uäck*. Med andra ord; en håret-uppsatt-period är i antågande! Å andra sidan gör det inget, orkar inte ha det utsläppt när det är sommar och varmt så jag får vara glad att perioderna sammanfaller!

Dagens outfit:
Emb biktte denim jacket (storlek 0)
Livingloving dress lite blue (storlek 0)
Tubtopp H&M
Träskor Calou (Knyta)


Nu skall jag dra hit strax!
Wish me luck!!!
Helénakramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails