Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

fredag

Trolleri?

Hur är det möjligt?
Hur kan det redan vara fredag igen?
Var tar livet vägen?
Lämnar från mig mina stora idag *ledsen*

Just när jag lämnar dem på skolan på morgonen brukar jag pusta lite, en vecka med skjuts hit och dit, läxor är till ända. Sedan kommer saknaden på kvällen. Då känns det som att "fel" barn är hos oss. Jag antar att P-O känner tvärtom omvända fredagar.
Förstå mig rätt nu, det handlar inte om att jag inte vill ha P-O´s barn här, jag bara önskar att jag hade mina hos mig!

Att vara skild är inte så lätt alla gånger. Jag har ändå turen att ha ett "bra ex". Barnen har det bra hos sin pappa och det är tryggt! Vi är överens om det mesta och det brukar aldrig vara något strul utan vi kan samarbeta kring pengar, resor, kläder, scheman och tider. Skönt att slippa slösa energi på samarbetsstrul!

Idag blev det ett träningsuppehåll, har ont i huvudet så det passar väl bra. Åtminstone en gång i veckan skall jag försöka göra ett "break"! Det blev med andra ord lite sovmorgon eftersom jag börjar åtta och P-O inte förrän kvart i tio, inget stress kring småttingarna alltså!

Idag har jag faktiskt stått som "värsta tonåringen", bytt kläder hit och dit. Jag ville utgå från nya underklänningen. Men det kändes som att det fattades en bra underdel. Till slut blev det detta!

Dagens outfit:
Chrysalis wrap i rouge (storlek 0)
Chrysalis minigown i dark powder (storlek 1)
Leggings från Gina Tricot
Träskor från Calou (Knyta)



Ha en bra dag!!!
Helénakramar

1 kommentar:

  1. PERFEKT...sååå snyggt klädd idag. Ha en skön helg...Kram Cilla

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails