Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

måndag

Omorganisering av barnkläder!

Hej :)
Pustar lite på jobbet!
Har precis slutat för dagen och skall möta upp barnen på förskolan för sommarfest!
P-O hämtade William och Tilde i eftermiddags och har nyss utfodrat alla barnen. Han skall se till att William och Tilde kommer iväg med småttingarna OCH fika så tar jag över vid förskolan. Han skall nämligen iväg och träna!

Har inte hunnit fråga honom om barnen sov i bilen eller inte men jag skall uppdatera mig med Tilde sedan, hon brukar ha koll! Jag hoppas att han hinner röja ordentligt för det är rätt tufft ändå att komma hem med fem barn som är trötta efter en lång dag och desutom dra igång med operation kök. Jag är själv rätt slut vid sådana tillfällen och mitt tålamod brukar vara lika med noll...

Blev överbjuden på Tradera idag, skall grunna lite över HUR gärna jag vill ha plagget...auktionen går ut först på torsdag så det brinner inte i knutarna!

Har bokat om en tandläkartid för William också. Varit hemma och tagit rätt på tvätt. Hann springa upp med en kasse "vårkläder" på vinden (för NU är det väl ändå sommar?). Lade alla vårmössor och vantar i en kasse i källaren. Orkar inte ha en dust VARJE mogon med envisa barn som prompt skall ha vårmössa istället för keps eller solhatt...Gjorde i ordning en låda med barnens byxor i vårt sovrum så att det blev lite luftigare i deras byrå...De har rätt mycket kläder som skall samsas och ju mer kläder desto rörigare blir det i lådorna...

Nej, nu måste jag kila!
Ha det gott!!!!
Kramis


1 kommentar:

  1. Vad duktig du är som grejar och har dig. Jag har fått undan en del av vinterkläderna, men i övrigt är allt huller om buller.

    Fin som alltid är du!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails