Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

fredag

Man blir ju bara glad :)

Hej där vännen :)
Vet ni, idag fick jag en förfrågan. En förfrågan om att hjälpa till imorgon vid Smultrongården. Det är nämligen sjuk personal och Eva har stor annons i Nerikes Allehanda imorgon. Jag kan tänka mig att det kommer att välla in folk! Och så får jag, lilla jag, en förfrågan. Jag blir både glad och smickrad! Så om du har vägarna förbi Smultrongården imorgon så kan du få hjälp av mig att hitta kläder! Inte bara Odd Molly utan annat fint också!
Det skall dessutom bli helt okej väder enligt Yr.no.
Maten på Smultrongården är helt fantastisk så passa på att njuta av god mat i en urgullig trädgård!!!






Dessa rara klänningar, blusar och scarfs finns bland annat!

Jag ser fram emot morgondagen med skräckblandad förtjusning! Det skall bli oerhört skoj att få andas Smultrongården en dag och det skall bli superspännande att få möta alla dessa fantastiska människor som har vägarna förbi! Kanske jag stöter på en och en annan bekant :)
Om du läser här och tänker ta dig dit, lova att säga hej!!!!

Jag har fått lära mig en sak...att tänka "vad är det värsta som kan hända?"
Att jag får frågor jag INTE kan svara på....Vad gör jag då? Frågar någon annan förstås!
Jag menar bara att ibland föreställer man sig sådana obehagliga saker, men HUR troligt är det?
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Dagen har varit jättetrevlig! Vi satte in en matematik-kampanj och hjälpte så många barn som möjligt att bli färdiga i sina matteböcker! På min rast åkte jag till Maxi, skulle byta kolsyrepatron. SLUT! Suck...handlade lite laktosfria produkter...Lovisa skall ha lite födelsedagsfika för sina kamrater i helgen och en av dem är lakotosintolerant...

Jobbade på fritids på eftermiddagen och hade verkligen sådan där "mystid" med några barn. Det som jag önskar att jag kunde ge alla barn VARJE dag!

Hämtade hem småttingarna och fick samtalet från Eva. Rodda om! P-O är bara för underbar!
"Det är klart du skall åka dit, ungarna får vara med mig, jag får gå mellan renovering och dem"!
 Jag blir så himla glad. Det är inte ofta jag ber om tid att få göra något eget och nu föreslog han det! *tacksam*.

Fick avstyra besöket hos pappa imorgon, men det var helt okej och han betonade att jag INTE skulle ha dåligt samvete för det!

Jag hann bara komma innanför dörren så ringde Ebba och Linnéa på dörren, de ville leka med barnen och tog med dem till parken. Jag bestämde mig för att att avstyra fredagspizzan och faktisk göra tacos. Tog ett glas vitt och började laga mat :)

Snart skall vi äta, P-O har precis kommit innanför dörren, men jag har sagt kvart i sex till Ludde och Lovisa.

Ha en riktigt skön fredagskväll, det skall jag!!!!
Helénakramar

5 kommentarer:

  1. Vad skoj! Hoppas att du får en trevlig dag på Smultrongården!

    SvaraRadera
  2. Vad kul lycka till

    SvaraRadera
  3. Det låter som om du har en rolig dag framför dig. Önskar att jag bodde närmre så att jag någon gång kunde besöka Smultrongården som verkar vara så fin och mysig. Lycka till imorgon!

    SvaraRadera
  4. Åh vad roligt, det kommer gå jättebra!!
    Kram Ina

    SvaraRadera
  5. åhh vad spännande synd jag inte hade den trippen planerad denna helg blir lite längre fram ett fikashoppingbesök där!!

    WOW vilka fina bilder klänningen helt underbart fin blusen med ...hmmm får du lägga till i den fina garderob!!!

    Ha en superdag idag lycka till!!!

    kramar

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails