Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

måndag

Då var det måndag igen då....

God morgon :)
Då var det ny vecka igen! De sista helgerna har gått så väldans fort, kan det bero på att de varit rätt fullspäckade?

Kvällen igår var lyckad. Maten var väl sådär...kycklingfilén kunde jag ju inte provsmaka och det gör mig rätt nervös, den "kokade torrt" mot slutet, retligt när man verkligen haft den under uppsikt hela tiden och så blir det körigt på slutet..
Skulle gjort mer olika grönsaksröror också...tänkte inte på att hennes man äter stenålderskost...grönsakerna tog slut rätt snabbt, medan jag hade massor av gratäng och bröd över...Nåja, bättre lycka nästa gång!
Min mat var god i alla fall!

De bröt upp vid halv åtta...det är ju så när man har barn, på ett sätt är det rätt skönt att börja tidigt, sluta tidigt och ändå hinna få lite kväll och tid för röjning!
Före nio sov tvillingarna, Luca somnade vid tio. P-O och jag tittade på en film "A perfect getaway", den var lite spännande!

Morgonen har sett ut som den brukar, tvätt, plock, träning, förberedelser, väckning av barn..
.
Idag tror jag att jag skall på utvecklingssamtal för William, har dock inte fått mailbekräftelse än...

Dagens outfit:
Cotton embroidered l/s flannel dark blue (storlek 0)
Glazing frill tank i chalk (storlek 0)
Jeans från Cheap Monday
Träskor från Calou


Ha en bra dag!
Kramar

1 kommentar:

  1. Snygg fräsch outfit!

    Ha en fin början på arbetsveckan! /Katarina

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails