Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

lördag

Jag börjar bli gammal...

...det är ju inte sant, när solen och värmen ÄNTLIGEN kommer, då klarar jag inte av den! Känner mig alldeles mosig i huvudet, dåsig och lätt illamående, svettig och trött och går IN. GÅR IN!
Är jag 35 eller 135?

Vi har varit en tripp på stan, men det var en pärs att komma iväg, Luca är i en slags kris nu som heter duga. Han får tokspel VARJE gång vi skall ut/iväg någonstans. Åh vad det sliter på psyket med ett barn som ålar, sig, skriker, drar av sig kläderna. Det hela slutar med att vi får bära ut ungen till bilen, tokhålla för att försöka på det väldigt enkla bilbältet (ni med barn i bilbarnstolsålder vet vad jag talar om). Vår underbara unge förvandlas då och då till ett monster :(

Sedan skrek han hela vägen in till stan och somnade en minut innan vi klev ur...

Vi lämnade in P-O´s klocka och gick sedan till H&M, köpte solglasögon till Li och ett coolt nitarmband. Vidare till Din Sko.Foppatofflor till småkidsen (pojkarna fick likdana för att slippa kiv), Li valde de med blommor. Sedan köpte jag nya gummistövlar till Tilde *rara*.


Avslutade med glass på McDonald´s och sedan inhandlande av lördagsgodis på Ica i stan...

Nu är jag jättetrött, har ett foccaciabröd i ugnen som jag tänkte att vi skall äta i kväll!
Måste nog ta en mini power-nap nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails