Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

lördag

Jeanskjol: check!

Hallå i stugorna :)

Nu skall jag sätta mig ner och njuuuuta. Dagen har gått för runt och nu är jag värd en liten paus!
Vi fick väcka Luca när vi skulle åka till frisören. Den här gången grät han konstant, å andra sidan satt han relativt still...Både Luca och P-O blev fina i håret!

Vi åkte vidare till Stadium Outlet. P-O köpte sig träningsbyxor och barnen fick varsin Adidaskeps. Det var ett besök som var mindre angenämnt. De for runt i butiken och vi fick ropa och leta efter dem. Mitt i allt skall P-O välja bland massor av brallor...

P-O ville åka till mer affärer...då sade jag att Marieberg Galleria var okej, där kan barnen vara i en kundvagn så att man åtminstone har koll på dem. Vi gick in i P-O´s favoritbutik, Esprit. Han köpte sig en grå finstickad tröja med smala lila ränder och en lila t-shirt att ha under. Jag köpte mig faktiskt denna jeanskjol! Lite mer "anständig" längd så slipper damerna på jobbet förfasas...
Den blir bra sedan när man inte vill ha leggings längre...Nu med för den delen...
Vi gick vidare till Intersport och där köpte P-O sig ett par träningsbyxor till med en tillhörande tröja.
Klockan var då så pass mycket att jag föreslog en repris, middag på Mc Donald´s. Ringde Ludde och Lovisa och hörde om de ville ha medköpt, jodå! Det blev en lyckad måltid, barnen åt bra, min middag bestod av morötter doppade i currysås och en sidesallad. Det står man sig inte så länge på....har nyss ätit min variant av vegetarisk "kebab" *gott*.
Efter maten fick barnen leka en stund och jag hoppade in på Gina Tricot, köpte mig leggings i en lite cremefärgad ton...

Vi for hem och levererade mat till tonåringarna. Jag packade in alla kläder och prylar. Åkte iväg och solade och njöt av EGENTID. Hem igen och tränade i 15 minuter. Nu känns livet gött!
Har ett glas vin bredvid mig och en skål med godis. Skall snart lägga mig hos Luca, han är orolig...
Trevlig lördagkväll!!!
Helénakramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails