Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

tisdag

In i väggen...?

God morgon :)
Här är det full rulle, undrar om jag efter de här intensiva tre veckorna som följer kommer ligga med stor bula i pannan för att jag sprungit med huvudet före rakt före in i väggen?
Upptäckte nu på morgonen att William och Tilde behöver nya pass, som grädde på moset. Jag har ändå just inget för mig....Det är bara rekryteringsintervjuer, handledning i ledningsgruppen, föräldramöte för blivande sexåringar, nya sexåringar på besök,  insamlingar, roddande inför öppet hus på onsdag, roddande inför klassresa på fredag (mathämtning, transportering av barn från fritids till stationen och SEDAN njuuuta med Tilde-fisen) den här veckan!

Dagens outfit:
100 gr lovelove tank i lite lilac (storlek 0)
Baslinne från Gina Tricot
Blues skirt (storlek 0)
Träskor från Calou (Knyta, lavendel)

Ha det gott!!!

2 kommentarer:

  1. Kjolen var snygg åh jag som var på gina tricot härodagen.

    SvaraRadera
  2. Hej: Tyvärr var det bara linnet därifrån...kjolen är från Odd Molly...finns snarlik på provrummet.se...Lycka till!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails