Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

fredag

Höst...?

Hallå där....
Eftersom vädret fått fnatt och tror att vi är inne i den delen av året som kallas höst så kan man ju likaväl kika lite på kommande höstnyheter. Den här är ju ovanligt rar!
Eller är det faktumet att man har en strålande vacker Helena i åtanke?


Lite för murrigt för min smak är den här Lovely knit i military...men det kanske är för att man gärna vill ha sol och värme nu, ljusa färger och bruna ben?
Kanske till hösten....med något färggladare under?
Vad?
Vad matchar man med grönt egentligen?
Grönt är en färg jag har dåligt av egentligen...men jag har faktiskt haft ett par stretchjeans i militärgrönt för lääänge sedan, de hade jag vitt till om jag inte missminner mig...


Idag har vi haft en sådan där oförskämt bra dag, mycket myyys med barnen men även tid till att fixa med praktiska saker *lättad*. Tog med mig ett par töser och gick iväg till barnens förskola för att sätta upp lappar från föräldrarådet (som jag är med i). Bokade bussresor till vår utflykt som vi skall göra i juni...pratade med bossen angående rekrytering och vi bestämde datum för intervjuer...Poppade popcorn till kidsen och vi tittade på Tarzan.

Har nyss ätit pizza och njuter av ett glas vitt (eller två) ;)
Kram på dig!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails