Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

söndag

Fullspäckad söndag!

God morgon :)

Här har det gått undan på morgonen!
Vaknade vid kvart i sju av att Luca låg och gosade med mig *mys*.
Gick upp och tog rätt på tvätten, när jag kom upp hade tvillingarna vaknat. Jag gjorde frukost till dem och tappade upp ett bad. Lade kycklingfilé i marinad.

 Duschade Luca först som inte vill bada.
Gjorde honom i ordning och medan tvillingarna badade med öppen dörr och storasyskonen som vakt tränade jag ett kort pass.
Jag är vansinnigt omotiverad nu och tycker det är astrist, men jag vet att jag mår bra efteråt och försöker verkligen peppa mig själv!

Gjorde i ordning tvillingarna och klippte deras naglar. Tilde hjälpte mig att smörja in Leon och sedan klädde de på sig själva.
Jag duschade, gjorde rent badrummet och satte på en ny maskin tvätt.

Om en stund skall jag ta med mig barnen till Camilla, vi tar med oss lite köttfärs så kan vi äta lunch där. Det skall bli så mysigt att ses! Det är egentligen bara Tilde som har lite tråkigt ibland eftersom hon inte har någon flicka att leka med (mer än Li). William har ju Camillas stora grabbar och alla mina små leker så bra med Camillas små...Tilde brukar vara en del med oss och det brukar hon tycka är rätt mysigt det med!

Thomas kommer idag och grejar med badrummet. Det vore roligt om vi snart kunde börja använda den nya toaletten och slänga ut den gamla!

I eftermiddag kommer jag ha häcken full, då skall det stekas kycklingfilé, jag skall baka surdegsbröd (premiär), fixa med potatisgratängen, göra sallader och duka. Jag hoppas på att Luca somnar i bilen hem så har jag lite bättre förutsättningar att hinna allt utan att stressa ihjäl. Räknar med noll hjälp från P-O eftersom han håller till i badrummet...

Dagens outfit:
Voile short dress i chocolate (storlek 0)
100 gr lovelove tank i pink (storlek 0)
Baslinne och leggings från Gina Tricot
Träskor från Calou


Ha en underbar söndag!!!
Kramis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails