Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

fredag

Äntligen!

Hallå där :)
Äntligen helg, äntligen ledig!
Huvudet är alldeles fullproppat med dokument som far fram och tillbaka framför ögonen. Vi har jobbat extremt effektivt och jag har reviderat åtskilliga dokument, uppdaterat pärmar, skrivit ut, organiserat och sorterat. Mycket nöjd med dagens arbete är jag!

Helst av allt skulle jag vilja fira med ett glas rosé nu, men eftersom jag skall hämta de stora barnen vid halv åtta så gäller det att vackert vänta!
Men pizzan skall snart in i ugnen och cola är också gott :)
Tvättar och har dukat, snart kommer P-O hem, då skall vi käka!


Idag har jag verkligen känt mig fin i min klänning, jag gillar den mer och mer faktiskt!

Den här underklänningen är jag också grymt sugen på men eftersom jag inte har en sjö att ösa ur så får jag vackert bestämma mig för det jag allra helst vill ha!


Ha en riktigt mysig fredagkväll!!!
Kramar i masssor

1 kommentar:

  1. Jag har Chrysalisen i Cabaret, och den är verkligen underbar. Bra val tycker jag:)
    Kram!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails