Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

tisdag

Jobbar på!

Hallå där :)

Idag har jag jobbat och det har gått i ett tempo så att jag knappt hunnit tänka. Svisch svisch. Fått besked om ny lön. Jag är nöjd med min ökning! Det är ju så att man knappast valt detta yrke för den feta lönen utan för något helt annat så därför kanske man inte heller kan förvänta sig jättepåslag. Tyvärr.

Hämtade barnen och åkte till pappa. Fick smarrigt mellis när vi kom fram. Luca var superduper trött och somnade om. Jag har faktiskt passat på att göra ett "annat jobb". Har mailat till Smultrongården och känner mig nöjd över att hunnit det med!

Vi har fikat och delat ut lite presenter!
Luca sover fortfarande, men när han vaknar skall han få sina presenter och sedan skall vi göra en repris, gå till lokala pizzerian här i Gyttorp *mysigt*
Nu skall jag umgås med familjen!!!


Skrivande fru Kämpe :)
Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails