Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

torsdag

Svåra beslut....

God morgon :)

Åh, jag brottas med mycket funderingar nu, jag önskar att jag kunde dela dem med dig, men jag kan tyvärr inte :(. Det upptar mycket av min energi och jag grubblar jättemycket. Hur jag skall lösa saker och ting, hur jag skall agera och hur jag skall kunna förändra?
 Inte lätt.

Kvällen igår gick i tv:n´s tecken. När jag hade veckohandlat hjälptes vi åt att packa upp. Kröp sedan ner i sängen med barnen, tittade på "Halvåtta hos mig", "Idol", "Berg flyttar in" och den nya serien "Välkommen åter". Somnade tyvärr ifrån slutet men jag skall allt se det på nätet! Jag gillar den sortens tokiga humor och vilka skådespelare sedan!

Dagens outfit:
Remix blouse i white (storlek 0)
100 gr lovelove tank i white (storlek 0)
Baslinne från Gina Tricot
Jeansleggings från Vero Moda
Jacquard longsocks i dark blue
Stövlar från Hunter










Idag blir det en mastig dag, har egentligen friskvård på eftermiddagen men jag måste jobba istället och jobba över. P-O hämtar barnen.
Vi kör på rester till middag idag, har massor av smålådor i frysen med både färs och korv. Lite pasta till så har man en middag som fungerar!

Ha en bra dag!
Helénakramar

2 kommentarer:

  1. superfräsch klädsel!
    den nya serien på 4an kollade jag lite på i går o håller med, det är kul humor! skrattde gott åt hjärtmassagen!

    ha d! kram

    SvaraRadera
  2. Vad fin du är! Hoppas din dag blir bra, kram

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails