Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

onsdag

God vegetarisk rätt!

Hallå där :)

Kikar in i värsta ruschen!
Har jobbat över och sedan hämtat barnen. Kom hem med packning, av med alla smutsiga kläder, på med en tvätt. Fram med gröt till barnen. Utfodra dem, på med disk. Dammsuga upp allt grus. Slänga ihop en vegetarisk rätt.
(Tips! Quornstrimlor, squash, lök, paprika, en förpackning kikärtor, en burk Sweet&sour sås och en burk creme fraiche. Supergott! Jag åt med grönsaker till men man kan ju ha ris eller pasta till!)
Äta i en hast.

Kolla mailen och hämta hem startbilden som jag gjort inför PIM 3 på min lunchrast idag, spara den i rätt mapp!
Checkade me&i-beställningen och det verkade som allt fanns *roligt*
Luca skall få de fyra plaggen nedan, byxorna, cardigan, tröja och matchande strumpor.




Li får rosa cardigan och svarta tröjan med katten.



Leon får dino-tröjan och mössan som han skall ha till sin bruna skinnjacka tänkte jag!



Så fort P-O kommer hem skall jag åka iväg för att handla. Vill komma iväg på stört så att jag också "får göra kväll" sedan.
Ha det gott!
Helénakramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails