Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

söndag

Och så barnen!


Hallå där :)

Glömde ju att posta bilderna på barnen, de är nybadade och tittar nu på "Järnjätten". 
Jag klurar på vad vi skall ha till lunch...Vore trevligt om det var förberett till dess att vi kommer hem från röstningen!
Leon i tröja från Nova Star och byxor från Småfolk


Luca i kläder från me&i



Li har också kläder från me&i



Har du gått på en sådan där klassåterträff som Barabamba anordnar? Jag fick en inbjudan i somras och tänkte att "asch". Nu har jag fått en förfrågan igen från en klasskompis som skall gå och visst vore det trevligt...men nu har jag ingen inloggning utan måste kontakta kundtjänst...vi får se hur jag gör..det är nämligen "fel helg"...Har mina stora då och det känns väl sådär att vara ifrån dem...

Ha en bra dag!
Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails