Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

torsdag

Oglamouröst!

God morgon :)
Åh, idag var det tröttsamt att gå upp, att Luca dessutom låg mot min kind och hade armen över mig gjorde det ju inte enklare att kliva upp *sötisen*
Det blev inte alls sent igår och ändå kände jag mig lite sliten.
Oglamouröst liv man lever som småbarnsföräldrar och husinnehavare!

Kvällen igår innebar veckohandling, en tripp till Systembolaget, tvätt, disk och upp-packning. P-O vattande alla växter på framsidan!
När Luca hade somnat satte vi på en film som inte alls var min stil, men nu kan vi lämna tillbaka den i alla fall! Gillar inte att ha saker lånade som aldrig lämnas tillbaka.

Idag kommer min pappa och Berith, det skall bli trevligt! Tänkte att vi skulle äta våfflor!
Oj, nu måste jag hasta på här hemma!

Dagens outfit:
Fonda dress i lite indigo (storlek 0)
Baslinne och leggings från Gina Tricot
Stövlar från Vagabond






Ha en bra dag!!!
Helénakramar

8 kommentarer:

  1. Mn du SER väldigt glamorös ut ;o)

    Ha en fin dag!
    Eva

    SvaraRadera
  2. Kan man be dig inte skriva ljus text på ljus bakgrund?:-) Det blir så väldans jobbigt att läsa. Igår var det nästan omöjligt.
    kram

    SvaraRadera
  3. Eva, Tack :)!
    Maria: Jo, det är så knepigt för jag ser ju texten jättebra nu när jag sitter på jobbet. men en del verkar se den dåligt, hur kan det komma sig tro?

    SvaraRadera
  4. Du är alltid fin och glamorös. Ibland lite mindre, ibland lite mer. Är så sugen på Fondan i indigo. Hoppas på provning i Göteborg :-)
    Kram

    SvaraRadera
  5. Testa med att ändra färgen till tex svart när du gör nästa inlägg :-)

    Men jag som "läsare" löser problemet med att markera hela sidan ! Då blir all text mörk & det går finfint att läsa :-)

    Snygg Outfit ♥

    SvaraRadera
  6. Jag håller med om att småbarnslivet till tider är riktig oglamoröst. Du däremot är jätteglammig oavsett vad du har på dig, jättesnyggt!
    Kram

    SvaraRadera
  7. Hej! Hoppas att du haft en bra dag med din pappa och Berith!
    JA g undrar över din snygga Remix blouse som du hade på dig häromdagen, tyckte att den var så snygg på dig. Är det svarta eller blå detaljer på den?

    /Fiona

    SvaraRadera
  8. Hilde: Tack!!!
    Fiona: Tack, det är marinblått!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails