Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

tisdag

Morgonmail!

God morgon :)

Då var det dags igen, en ny arbetsdag väntar! Efter jobbet skall jag hämta barnen och när P-O kommer hem skall William och jag tillbaka till skolan för utvecklingssamtal. När vi kommer hem skall 
P-O till träningen. Organisera är a och o vissa dagar!

Igår kväll tittade barnen och jag på Idol, men inte orkade vi se vilka som gick vidare, såg det nu på nätet och jag måste väl hålla med om att det var rätt! Jag var trött och somnade som vanligt så fort barnen somnat.

Morgonen har ägnats åt rutiner och lite mailande faktiskt. Fick igår frågor via mail om mitt yrke som förskollärare och jag hade inte hjärta att säga nej utan tog mig tiden att svara. Hade fått ett varmt mail från Pia också så det besvarade jag också!

Dagens outfit:
Lovely knit i almost black (storlek 1)
100 gr cotton jersey l/s i almost black (storlek 0)
Cotton twill shape skirt i dark blue (stolrek 1)
Knee length socks i dark blue
Stövlar från Vagabond






Ha en bra dag!!!
Helénakramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails