Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

tisdag

Ärofyllt uppdrag!

God morgon :)

Oj, idag har jag grus i ögonen, men det är det värt. Lätt! Fick ett samtal igår kväll. Ett mycket roligt sådant. Jag kan inte avslöja mer än att det var mycket trevligt, roligt och framförallt ärofyllt! Jag blir så glad att det finns människor i min närhet som litar på mig och tycker att mina tankar är värdefulla: Jag hoppas Du förstår hur glad du gjorde mig!!!!

Dagens outfit:
Lovely knit i powder (storlek 0)
Chrysalis minigown i dark powder (storlek 1)
Jeansleggings från Vero Moda
Stövlar från InWear











Idag skall barnen och jag till pappa och Berith. På fredag drar de till Spanien och kommer hem i december. Roligt för dem, fruktansvärt tomt för mig :(.
Vill passa på att umgås med dem en stund i alla fall! Jag slutar två och skall hämta först de små och sedan de stora. Ser fram emot det men innan dess har vi en fullspäckad dag på jobbet. Först möte på morgonen, sedan stor-Röris ute för alla barn i mitt arbetslag (100 stycken). Sedan har jag en idrottslektion. Klockan 11 skall jag ha samtal med rektor angående nya lönen *nyfiken*.
Sedan lunch och utvecklingssamtal med en elev. Avslutar med möte (igen!)

Ha en bra dag!
Helénakramar


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails