Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

tisdag

En välorganiserad tisdag!

God morgon :)

Tittar du på såpan Ullared? Alltså, jag har hamnat där några gånger nu, människorna de valt att visa är ju onekligen rätt egna, men såå festliga. Man blir ju helt lycklig av att se dem, så bekymmerslösa :)
Ända sedan jag var liten har vi regelbundet varit på Gekås, av den anledningen att min farmor bor i Falkenberg, tre mil därifrån. Så varje gång vi har besökt henne har vi åkt dit, men det var också på den tiden man fick köa för att komma in i varuhuset, sisådär 1-2 timmar. Vi fikade alltid i omgångar för att stå ut. P-O vill gärna åka dit någon gång. Jag känner liksom njae....med fem barn...Man skall dock aldrig säga aldrig!

Idag skall Emma och Emma hämta barnen på förskolan, jag skall jobba över en stund och går sedan direkt hem. Nu har vi ju en fasligt otur med vädret, men kanske att det spricker upp. Det är liksom hällregn nu!

 Skall egentligen bara hem och vända för jag skall sedan ta med barnen till jobbet för att överlämna dem till 
P-O. Vi har APT i kväll som jag skall på. När jag kommer hem då skall P-O träna. Omlott omlott!

Dagens outfit:
Mullholland alpaca coat i vintage chalk (storlek 1)
Alloverprinted cottonpoly tank (storlek 0)
Baslinne från Gina Tricot
Kjol från Esprit
Strumpbyxor från Twilfit
Knee length socks i chalk
Stövletter från Bianco








Ha en bra dag!
Helénakramar

10 kommentarer:

  1. Jättefin outfit (som vanligt!). Kram!

    SvaraRadera
  2. Halloj tjejen i höstrusket...funderar ju nu över något varmt och alpackan du har i dag, sticks den något...är llite känslig.! Ha det gott, kram Nina.

    SvaraRadera
  3. Mollyista: Tack :)

    Nina: Jag är inte speciellt känslig, men jag säger att den inte är stickig!

    SvaraRadera
  4. jag och 3 tjejkompisar drar till ullared på fredag natt sen blir det övernattning för att sen åka 50 mil tbx till sthlm, härligt. Ett tips bara de har öppnat ett lekland med barnpassning i ullared, det kanske vore nåt.
    Har en fråga den fina längre koftan med rosen på ryggen som du köpte sist på smultrongården vad kostade en sån, tänkte jag kunde önska mig en sån i julklapp av sambon isåf skulle det bli mitt första plagg från OM.
    Ha en toppen dag
    Kram Monica

    SvaraRadera
  5. Snyggt! Tycker det är super att du skriver ut storlekarna på det du har på dig också.

    SvaraRadera
  6. Du är som vanligt jättesnygg! Ha en bra dag! Kram

    SvaraRadera
  7. Monica: Aha, smart med barnpassning!!!Den kostar 2 300 :-
    Maria: Tack!!!Ja, jag har fått önskemål om det och det är enklare att göra det på en gång än att skriva i efterhand :)

    Susanna: Tack, vad du är rar!!!

    SvaraRadera
  8. Fin som vanligt! Nu blir jag nyfiken...jag bor i Falkenberg....

    SvaraRadera
  9. Innerjoin: Min farmor bor vid Hjort...någonting (heter det så, röda trähus ganska nära Skrea...) där bor även min farbror...Sedan har jag mina kusiner, Martin, Carl-Johan och Fredrik Blomqvist...Min moster bor i Långås utanför Falkenberg med sin familj...

    SvaraRadera
  10. Hej Fick min alpaca nu på posten,men den får gå tillbaka stickig,och känns lite tunn i kvaliten.synd den såg så fin ut på bild. LENA

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails