Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

torsdag

En ny favorit :)

Hallå där :)

Idag bär jag min Remix blouse i white, en ny lite otippad favorit! Jag trivs väldigt bra i modellen med något förlängande under! Den är också lätt att få in under jackor och koftor, en del blusar har så mycket tyg på ärmarna att det "rular" sig.
Flera i serien skulle mer än gärna få flytta hem till mig!
Raringarna nedan i old pink och vintage powder är ljuvliga tycker jag!


Dagen har varit något virrig för att uttrycka det milt sagt!
Först skulle vi iordningställa vår handlingsplan för förskoleklasserna. När jag efter det författade ett veckorbrev (och lämnade min kollega ensam i barngruppen) så gick strömmen. Jag blir galen! Tror ni jag hade sparat? Nix, inte allt. Bara att börja med klippande och klistrande igen. Rusade ut när det var färdigt för att få en korrigering av kollegan. Tillbaka in för att maila och kopiera, pappersstopp. Två gånger! Och en gång missade jag att vända på pappret när jag skulle kopiera dubbelsidigt. Suck. Ibland är det bara för rörigt!

När jag drog igång min Livsviktigt-lektion gick brandlarmet. Suck. Ut med alla barn i kortärmat och inneskor. Tillbaka och stressa på för att ändå hinna klart-och det gjorde jag! Yes, nu är jag i fas igen!
Nu lunch med goda matlådan från igår!

Ha det gott!
Helénakramar

1 kommentar:

  1. Vintage powder gillar jag! Visst är Remix blusen härlig, en av mina absoluta favvisar : )
    kram

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails