Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

fredag

Otroliga Pia :)

Helt otroligt, alltså, minns någon när jag berättade om min fantastiska väninna som t o m gör egna fiskpinnar? Denna otroliga människa har jag haft date med i eftermiddag. Vi hade blivit lovade mellis "för alla smaker". Det skall gudarna veta!

Vi har ätit och surrat och ätit igen och barnen har lekt. Jag har haft tre timmars egotid med en jättefin vän!!!
Hon hade dagen till ära gjort egen pizza med hemmakokt tomatsås (på färska tomater), massor av gojs (som kantareller och smulad fetaost på vegpizzan). Mums! Till detta serverades jordgubbssaft (egengjord förstås!). Till efterrätt hemmagjord kräm på jordgubbar och blåbär. Kan vara den godaste krämen, ever!
Det hela toppades med äpplekaka och (hemmagjord) vaniljsås och människan gör den på hemmagjort vaniljsocker. Jag dör!
Jag trodde inte ens man kunde göra eget vaniljsocker!
(Men du, Pia, liiite dåligt med färdigköpta riskakor ;))

En gourmetmåltid alla kategorier!
Tack underbara du!!!!!


(Glada Pia...:))

Dagen har bara rusat fram, jag hinner knappt med!!!!!
Nu skall vi upp och hämta sten och sedan vankas ett glas rosé. Jag längtar!!!!
Kram kram

1 kommentar:

  1. Tack & lov känner jag också denna underbara Pia, hon är en gourmetkock av klass! Vickan!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails