Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

onsdag

Fram och tillbaka...

God morgon :)

Idag blir det en något rörig dag. Först skall jag lämna de stora i skolan, sedan funderar jag på att ta med de små till min mormor och morfar en stund.

Kvart i tolv kommer P-O hem och jag börjar jobba klockan ett. Sedan får han lämna barnen hos mig på jobbet vid fyra (för att de inte skall somna i bilen) och hämta William på fritids. Tilde skall följa med en kompis hem idag och som tur är blir hon levererad till mig eftersom jag inte har bil i kväll. 

När P-O kommer med William får vi promenera hem med de små. P-O skall köra ett helt gäng ut till Motorstadion där det skall bli Go-cart för personalen. Jag har ingen barnvakt så jag är hemma med barnen. Lika skönt det, jag är lite trött på att flänga hit och dit, pussla för att organisera världen runt mig.

Föräldramötet gick bra igår, skönt när det är ur världen!

Morgonen har bestått av påklädning, frukost, bäddning och plock.
Lite sovmorgon idag, men ändå så väckte Luca mig vid fem.

Dagens outfit:
Chrysalis wrap i rouge (storlek 0)
Chrysalis minigown i dark powder (storlek 1)
Jeansleggings från Cheap Monday
Träskoboots från Swedish Hasbeens i cognac








Ha en bra dag!!!
Helénakramar

3 kommentarer:

  1. Nu var det länge sedan jag kikade in här... Oj vad du hinner med, man är chanslös att läsa tillbaka. Här händer det hundra saker på en dag!
    Själv orkar jag inte ens jobba heltid, du måste väl köra 110% nu eller något?
    Skjutsa några storbarn från fritids gör jag heller icke, Hilding får pallra sig själv på bussen. Så stora barn behöver inte skjutsas runt tycker jag. Det räcker med alla aktiviteter (de är lite mer långväga så dit kör vi fortfarande men snart fixar han det med).

    SvaraRadera
  2. Ja snyggt. Gillar kombinationen med "Minigown".
    Skulle vilja se fler kombinationer med den :-)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails