Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

måndag

Lunchrast!

Hallå där :)

Kikar in på min lunchrast lite. Vill gärna släppa jobbet och tänka på annat. För att varva ner helt enkelt. Blir så trött att av jobba på rasten för att uttrycka det klart!

Konstaterade i helgen att min Önskelista 2010 är uppfylld :). Självklart vill jag (som vanligt) ha mer saker. Mycket vill ha mer. Jag står för det. Jag kan nog inte få nog av vackra kläder och skor helt enkelt. Men jag menar de plagg som jag verkligen verkligen ville ha.
Nu har höstleveranserna kommit och nästa släpp är vintersläppet. Jag måste säga att det inte är så många plagg som pockar på min uppmärksamhet.

Men tunikan och klänningen nedan tycker jag är rara!
Har du några önskningar inför vintersläppet?



Ha en bra dag och ta hand om dig!!!
Helénakramar

2 kommentarer:

  1. Åh vilka fina outfit du har :)

    Kram Emilia

    SvaraRadera
  2. Saga Shimmer ls dress säger jag bara, den ska bli min annars har jag inte så många andra måsten men visst finns det mer jag skulle kunna tänka mig om någon kastar det efter mig. ;-)
    Kram Ina

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails