Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

måndag

Höstmarknad i antågande!

God morgon :)
Då var det en ny vecka, en annorlunda sådan! Jag har mycket på jobbet nu, flera utvecklingssamtal, andra möten. Jobbar halvdag på torsdag och sedan åker jag ut till Smultrongården. Höstmarknaden börjar nämligen då! Det är öppet till 20:00 den dagen! Jag har gjort upp med Micke om att William och Tilde skall dit redan på torsdagen. Känns onödigt att hämta dem hos honom vid halvnio för att lämna dem till skolan/honom morgonen därpå.

På fredag har jag tagit semester för att vara på Smultrongården istället, det brukar inte vara fredagsöppet utan  beror på just höstmarknaden. På lördag skall vi ha släktkalas för Luca som fyller 3 på söndagen, men då är jag på Smultris igen. Med andra ord, en intensiv, fullspäckad och rolig vecka!

Kvällen igår gick i sömnens tecken, jag tittade på tv med barnen, småslumrade, tog en powernap men kom liksom aldrig in i matchen igen. Jag antar att jag behövt sömn den här helgen, men liite trist är det att missa tv-program man tänkt se...

Dagens outfit:
Alchemistry s/s i rouge (storlek 1)
Baslinne från Gina Tricot
Contour denim stretch (storlek 0)
Träskoboots från Calou







Och Kettle coat (storlek 1)



Ha en bra dag!
Helénakramar

1 kommentar:

  1. ÅHHH vilken fin vardagsoutfit...ta hand om dig kör inte slut på dig..fast man ska leva livet för man vet aldrig hur morgondagen är å slutar!!
    Ha en bra dag på smultris måste ta mig i kragen och åka dit kolla allt fin och drömma lite!!
    Ha en bra dag fina du

    KRAM T

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails