Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

torsdag

Helgen i antågande *tur*


God morgon :)

Full fart mot helgen. Hinner du med? Man borde stanna upp och tänka att de här dagarna som rusar förbi, det är livet. Som någon klokt sade.
Vi hade det rätt mysigt igår, till dess att Luca vaknade och var på ett uruselt humör, gnällde och grät om vartannat i ett par timmar. Suck. Men lagom när P-O kom hem blev han på bättre humör.
Vi gräddade croissanter i ugnen, William har varit sugen på det sedan barnen var i Frankrike. Sedan tittade vi lite på tv ihop.

Vaknade halv fem i morse av att tv:n var på, flyttade över till tvillingarnas säng men somnade inte om.
Dagen idag kan förväntas bli lite rörig, dels ryker min friskvård för att en kollega skall på kurs, en annan är sjukskriven och med det nya vikariesystemet är det svårt att få till det med vikarier. Vagnen är kvar på jobbet så idag tar vi bilen och lämnar alla fem. P-O och jag börjar och slutar samtidigt på torsdagar! Skönt att inte behöva stressa iväg för veckohandling idag, P-O har Föräldramöte ikväll och det blir tight i tiden..

Skall gosa lite extra med de stora i kväll, imorgon börjar jag 05:45 så då hinner jag inte ens träffa dem på morgonen.

Dagens pigga-upp-mig outfit:
Indy dress i chocolate (storlek 0)
Linne från Lager 157
Jeansleggings från Vero Moda
Träskor från Calou






Och så Lotta lotta long jacket i powder (storlek 1)





Ha en bra dag!!!
Helénakramar

8 kommentarer:

  1. Fin du är i klänningen! Ha en bra dag. Kram!

    SvaraRadera
  2. Snyggt, jag bara älskar dina jeansleggings, hittar de inte på vero moda..Heter de något?
    Kram Nina

    SvaraRadera
  3. Josanne: tack :)
    Nina: Jag med!!!Vet dock inte vad de heter...kan ju vara slut...

    SvaraRadera
  4. Meinen Gott, så snyggt du klär dig! -Mia

    SvaraRadera
  5. Jättefin är Indyn!Dock skulle jag knäppa knapparna frampå,snyggare så.;)

    Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  6. Mia: Tack!!!
    Anonym: Ja tycker det är roligt med variation :)

    SvaraRadera
  7. Vad fin den där klänningen är, helt underbar!!! Vet du om Indy finns att köpa på Smultrongården?

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails