Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

onsdag

I med en till växel!

God kväll :)
Familjen hets och stress här. Puh vad det är tufft ibland! Helkörigt på jobbet idag, roligt men huvudet på skaft och kroppen i ständig rörelse. 

Hämta alla barnen, komma hem med sandiga/smutsiga kläder, packning, teckningar, väskor och jackor. Sand i hallen och smuts i sovrummet. Trött Luca (som somnade fem, suck suck och åter suck), mat som skall fram, barn som skall kläs av och så på med tvätt. Duka. Barn som skall kissa, som vill ha hjälp med matten NUUUU, barn som prompt skall träna och vill ha hjälp med musiken. Jag slits i tretusen atomer
Men jag överlever!
 Och nu andas jag med kaffe och glass!

Vi har ätit och P-O har maten på bordet. Jag skall ta med mig Tilde och veckohandla. 
Slippa det imorgon!

En bild från i morse:
Lottalotta long jacket i powder!
Suede tassel bag i chocolate




Ha en trevlig kväll!!!
Helénakramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails