Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

lördag

Tre vildingar....

...bortskänkes med tillhörande garderob (där finns en hacka att tjäna!)...
(och nu är det väl bäst att jag förtydligar att jag skojar)

Allvarligt, det är inte roligt. Jag vill också ha lite lite lite lugn och ro ibland. Bara få se en film, jag begär inget mer. Jag behöver inte besök på lyxrestauranter, inte utlandssemestrar. Jag vill bara se en film, dricka ett glas vin och äta godis utan att barnen springer, hoppar, busar, studsar, skriker eller gråter.


Eftermiddagen har varit intensiv. Jag har fixat med tråkiga hushållssysslor, badat barnen, bakat tortillas (William önskade sig tacos och jag hade missat att handla just detta). P-O var iväg på lite småärenden...

Vi käkade när han kom hem. Jag hade tänt ljus, dukat och gjort mysigt. Li vägrade smaka och Luca skrek. Tjohopp vilken mysig måltid *not*.
Har kollat på reprisen av Doobidoo med William...
Nu skall jag gå och be om ursäkt till Leon för att jag for ut nyss. Hjälpte att skriva en stund för att jag skulle lugna ner mig!

Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails