Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

torsdag

Surprise!

Hihi, tänk så förvånad man kan bli! Jag hade liksom inte räknat med att min far skulle ha hittat på en aktivitet för oss. När jag gick hem från jobbet ringde jag för att kolla så att våfflor skulle bli bra. "Njae, alltså vi tänkte köpa med mat till barnen, men ni skall inte äta". Jag blev lite ställd. "Jag skall skjutsa iväg er!"
Aha, spännande! Jag hade dundrande huvudvärk, tog två ipren och en dusch. Gjorde mig i ordning.
När pappa kom sade han, "ni skall ta mer er badkläder". Överraskningen var en helkväll på Relaxen på Gustavsvik.
Åh så mysigt!
Min första tanke va "nej, skit, jag vill inte visa mig i bikini". Men man går ju mest och lullar runt i badrock där så vad gör det!

Vi började med att beställa in vin och mat. Dels en suveränt god plocktallrik samt grekisk sallad till mig och lax till P-O. Vi åt, pratade och njöt av värmen och lugnet. Solade solarium och bubblade. Beställde in efterrätt och satte oss i massagestolarna. Bubblade en gång till.
Det här var verkligen en kväll som vi behövde! Bort från stress och vardagslunk!
Tack älskade pappa och Berith!!!!


Nu skall jag krypa ner hos min make! Imorgon är det fredag och jag får hem mina stora barn igen *längtar*
Kram och god natt!

4 kommentarer:

  1. Åh vilken underbar pappa du har!! Verkligen vardagslyx och helt underbart skönt! =) Det var ni värda.

    SvaraRadera
  2. Åh vad mysigt, Helena, vilken pappa du har!
    Stor kram/ Nina

    SvaraRadera
  3. Jag kan bara säga VILKEN PAPPA du har!!! ♥♥♥♥
    ... Blir inte avis alls :).
    Ha det så gott o njut av helgen med familjen.
    Kram 6 Barns mamman!

    SvaraRadera
  4. Vicken pappa! :) Vad underbart haerligt for er, det aer ni vaerda sa som ni har fixat med huset hela sommaren och pa det tagit hand om eran icke sa liten familj! :) Kram!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails