Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

lördag

Smultrongården :)

God morgon :)

Då var det lördag (igen!). Idag skall det bli roligt att vara på Smultrongården! Dels för att jag inte träffat Helena på nästan en månad och dels för att min pappa skall premiärbesöka stället, kanske att jag får besök av några kollegor (Tina, Lena, kommer ni?). Extra roligt är det att visa "mitt eget" smultronställe för människor som jag tycker om. Och speciellt första gången de är där! 

Jag kommer ihåg första gången jag besökte Smultrongården, det var i juni förra sommaren. Jag hade med mig alla fem barnen och jag blev alldeles kär. Tilde nästan gapade när hon såg sig runt och så sade hon "tänk mamma, HÄR skulle du jobba". In your dreams baby!
Drömma kan man ju, eller hur! Och tänk att idag har jag äran att få vara del av detta underbara ställe!

Dagens outfit:
Fonda dress i vintage chalk (storlek 0)
Baslinne från Gina Tricot
Jeansleggings från H&M
Träskor från Calou










Kvällen igår blev väl lite sådär...Tröttheten slog till och efter ett glas vin ville jag mest sova...Trist för vi skulle behövt lite vuxentid tillsammans. Verkligen!!!
Vi kom i alla fall hem med sten som förhoppningsvis skall räcka till anläggningen på baksidan.

Ha en bra dag!!!
Helénakramar

5 kommentarer:

  1. Håller med - Smultrongården är verkligen ett smultronställe.! Jag bor lite för långt bort för att besöka det ofta, men tog med min mamma i somras för att hon också skulle få se det gulliga huset. Hon gillade det lika mycket som jag (även om min man och son inte var såååå roade...;-) ). FIck igår hem en Plath Strap Dress i powder därifrån med posten - superfin service när man inte har möjligt att komma dit personligen. Ha en jätteskön dag på Smultis! /Ellenor

    SvaraRadera
  2. Låter som om ni skulle strunta i trädgården ett tag och ägna er åt varandra! Kan gissa att den tar ganska mkt energi från dig..kram Maria

    SvaraRadera
  3. Ha en underbar dag! Skulle också vilja se smultrongården live....verkar underbart där.

    Nja, vuxentid blev det verkligen inte här idag.
    Somnade med barnen och sedan var det bara att ramla över till egen säng igår kväll...

    SvaraRadera
  4. Hej hej! Är en flitig läsare av din blogg och undrar om du vill lägga till min blogg i sidmenyn och länka till? Jag skriver om min vardag med min familj, våra resor och min kärlek till Odd Molly - bland annat! Ha en fortsatt skön kväll! Mvh Maria

    SvaraRadera
  5. Ellenor: Ja, Helena sade att hon skickat många Plath dress i veckan :)
    Maria: Visst är det så, alldeles för mycket energi!
    Forbid me not: Visst är det typiskt!
    Maria: Det är gjort!!!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails