Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

onsdag

Wow!

God kväll :)
Titta vad jag hittade på Facebook! Vårens Calou, läckert med en ny modell!!!!


Just nu sitter jag med färg i håret och skall snart skölja ur. När jag kom hem efter jättehandlingen så var jag inte det minsta sugen på att färg håret, inte heller raka benen som jag också behövde, men men. Efter all upp-packning så ignorerade jag tröttheten och gjorde slag i saken! Under tiden hjälpte Tilde mig att slå in Luca´s födelsedagspresenter. Jag packade upp me&i-försändelsen också och lät Tilde slå in "hundkläderna" till Luca. Visade tvillingarna kläderna och Leon blev stormförtjust i sin nya mössa, han ligger med den nu :)

Det känns väldans skönt att kyl, frys och skafferier är fyllda igen! Mycket specialsaker som skulle inhandlas och massor till kalas. Tokdyrt blev det men sånt är livet. Träffade på en gammal bekant som fått en bebis till, 9 år efter den första. Så mysigt såg det ut!!!!

Nu skall jag ta bort färgen så att jag inte blir grön i håret som Lena Endre i "Ogifta par-en film som skiljer sig"

God natt!!!
Helénakramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails