Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

tisdag

Göra något roligt....

Hallå där :)

Den här vackra klänningen finns på Smultrongården nu! Hanna bar en i lördags, färgen är dark grey, men jag tycker faktiskt att den gick lite åt mullvadshållet. Urtjusig helt enkelt!

Öppnade i morse och känner mig bara sååå trött nu.
Skulle verkligen behöva något sött! Måste försöka få tag i Emma också, höra med henne om hon vill hämta barnen med vagn eller ej...


Åh vad jag känner att jag skulle vilja göra något roligt!
Känner du också så ibland? Eller är du för det mesta nöjd med tillvaron?
När jag jobbar och har häcken full så brukar jag tycka att det är rätt okej att bara vara och ta det lugnt på kvällen. Men så ibland känner jag att jag verkligen vill GÖRA något.
Gå ut och äta, gå på bio, hälsa på någon...
Nu är det dags att återgå till arbetet!
Kram på dig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails