Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

onsdag

Mullholland alpaca coat, i butik?

God kväll :)

Då är vi lite solokvist, barnen och jag. Tilde är hos Wilma men de andra fyra är hemma. Luca sover (tyvärr), det är inte roligt i den här avvänjningsproceesen när det kommer till dagsömn! Har vi otur somnar han vid fyra och sedan är det stört omöjligt att väcka honom.

Tvillingarna och William ser på Tom & Jerry och äter glass. Vi har precis ätit middag och jag tvättar för fullt! Känner mig rätt avslappnad i kroppen faktiskt *skönt*.
Eftermiddagen var rätt trivsam, vi jobbade på så gott det gick med handlingsplanerna. Jag hade chansen att snooza två bebisar, lille William och lilla Linnéa. Före det var Ylva här en sväng med sin mage, snart kommer bebis nummer tre!
Ja fullkomligt älskar bebisar och njuter i fulla drag när jag får låna en liten att snooza och gosa med!

Vi slängde om lite, en kollega behövde gå tidigare och då gick jag hem istället för att P-O skulle lämna barnen på jobbet. P-O hämtade William och jag fixade middagen!

~~~~~~~~~~~~~~

Jag sitter och klurar lite, är det någon som vet om Mullholland alpaca coat har kommit till butikerna? Den har inte landat hos Smultrongården i alla fall. Jag är lite sugen på att se den i verkligheten. Jag skulle vilja ha en kofta i färgen vintage chalk, var ju inne på Wool mix, den är supergó, men nu har jag ju två...vore skoj med en "ny modell"...

 vs 

Ha det gott!
Kramis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails