Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

tisdag

Underbara barn!

Åh vad det glädjer mig att jag har så mycket underbara barn i min närhet, både mina egna och barn i min verksamhet.
Dessutom våra "extrabarn" Emma och Emma. 
Toppentjejer!

Inte nog med att de går till förskolan för att hämta mina småttingar, de tar med dem till lekparken. De hjälper dem in och ber om att få vara inne och leka med dem *yiehaaa, egentid till mamma*. Dessutom erbjuder de sig att passa dem när jag skall tillbaka till jobbet, alltså i skarven mellan 15:50 och 16:10. Såå skönt att slippa frakta med mig dem till jobbet!
Tack underbara barn!!!!



Jag har grejat med lite här hemma vid datorn, betalt en räkning, gjort några överföringar och sedan har jag rensat ur barnen sparbössor på 50-öringar, de slutar väl gälla snart om jag inte minns fel?
Satt på en jättemaskin med tvätt, plockat och dammsugit!
Nu har jag precis njutit av glass *me like*

Ha en skön eftermiddag!!!
Helénakramar

3 kommentarer:

  1. Aha, Hjortsberg! Det är vårt "grannområde" - vi bor på "Slätten". brukar vara där runt "röda husen" och knata runt. Kul! Får man vara nyfiken och undra vad din moster i Långås heter? Jag har en kompis som bor i Långås ;)

    SvaraRadera
  2. Härligt skrivet.

    Kramelikram från Camilla ♥:*¨¨*:

    SvaraRadera
  3. Innerjoin: Hon heter Agneta Jonasson, tre barn, Love, Ida och Joline, hundar...

    Camilla: Tack :)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails