Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

måndag

Humanity!

Hallå där :)

På torsdag skall jag som tidigare nämnt till Smultrongården, då skall jag naturligtvis passa på att kika på de nya armbanden från Humanity. Jag avgudar dessa armband och visst känns det lite trevligt att en del av förtjänsten går till välgörande ändamål!
Jag har inget band i mörkbrunt utan är väldigt sugen på det.
Kanske detta faller mig i smaken?


Just nu känner jag mig både lite nervös och orolig, saker som skall falla på plats. Möten som skall äga rum. Jag önskar just nu att klockan var åtta, och vi alla var i hemmets "lugna vrå", med något gott att äta och med sovande barn *sure*.
För att säga det enkelt, jag längtar hem!
Såg Li och Luca när vi gick hem från skogen idag, det är mysigt att se barnen i deras förskolemiljö, de är så glada och har så roligt!

Ha det gott!

1 kommentar:

  1. De är underbara och älskar mitt i mörk brunt! Använder det så ofta jag kommer ihåg :D Är lite stressigt på morgonen och ofta hinns det här med bling bling inte med. Fick ett när vi var på Tintin style med "kristaller" som jag trodde skulle vara för pråligt, men det är på snudd finare än det vanliga. Tillsammans blir de ett utmärkt par :D

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails