Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

lördag

Letar i gömmorna...

och hittar vinbärspaj :) Passar utmärkt till kaffet som jag sippar på nu!
Har haft en ganska trivsam eftermiddag/kväll...

Åkte ut ENSAM till Babyproffsen för att köpa ny bilbarnstol till Luca, tyvärr fanns den inte i lager, men gick att beställa. Lade handpenning på den och förväntas få den om ett par veckor!
När jag ändå var själv kunde jag inte låta bli att studsa in på Vero Moda och köpa mig ett par jeansleggings, kan man aldrig få för många av! Perfekt till klänningar, tunikor, längre tröjor och att stoppa i stövlar! Outfit kommer med största sannolikhet imorgon!

När jag kom hem fixade vi fram lite käk, caesarsallad, grekiskt lantbröd, ostar och kex. Massor av vin också! Så det så! Shoot me ;)

Man vågar ju knappt säga att det känns bra i kroppen med ett glas eller två...dricker aldrig på vardagar (undantag, relaxen en gång vart tionde år), men när jag inte är gravid eller ammar så tar jag mig gärna ett glas vin eller två på helgen. T om hushållssysslor blir ju lite lättsamma då ;)


P-O har vattnat på baksidan. Jag har roat mig med att göra rent akvariet. Jag har fiskfobi, badar aldrig i sjöar eller hav! Övar mig varje dag genom att mata fiskarna våra och just idag har jag dessutom tömt nästan hela akvariet själv, gjort rent pumpen (premiär!) och skrubbat glaset, stolt!
Snart skall vi fylla på det igen!

Ha en trevlig kväll!!!!
Helénakramar





1 kommentar:

  1. Skål!
    Har själv tagit två glas på en pub i närheten av hemmet där de stora passat de små med mobilen kloss intill! Måste, måste ha lite vuxentid!
    Har premiäranvänt ett par nya jeansleggings från HM med blixtlås i sidan (mycket bra för figuren:)) Superbra till OM-plagg.
    Ha en fortsatt skön kväll!
    /Fiona

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails