Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

söndag

Påfyllning!!!


Hej där!!!
Åh, jag har haft en kanondag!!!Barnen och jag åkte tidigt i morse och handlade på Maxi, det behövdes kompletteras i skafferiet! Egentligen skulle jag bara ta med mig Li, men pojkarna ville också så jag hade inte hjärta att säga nej...De var rätt duktiga bortsett från att Luca är i en riktig gnäll/trotsperiod. Jag som är allergisk mot just gnäll. Finns inget som gör mig så irriterad. Ilska kan jag ta och sorg, men gnäll, blä!

Vi körde precis in på Glimmervägen när min pappa ringde. Jag packade in maten. Lastade in vagnen i bilen och sedan for vi. Möttes upp utanför Harrys och promenerade den korta biten till Stadsparken. Helt underbart väder. Barnen lekte och Berith och jag satt och njöt av solen! Pappa höll sig hos barnen *lyx*.

När barnen lekt färdigt gick vi till Gröna Grodan för lunch, jag åt en helt gudomlig sallad med quinoa och fetaost, barnen åt pasta och kyckling. Det hela toppades med italiensk glass. Kan man ha det bättre?
Jepp :)
Lite shopping också förstås!

Leon valde dessa Adidas, det fanns andra som var snyggare, men tyvärr inte i hans storlek och dessa blev han jätteglad för!

Vi gick sedan till Polarn och pyret! Där köpte vi födelsedagspresent till Luca:




Den långärmade tröjan skall han ha under t-shirten tänkte jag så jag gick upp en storlek på t-shirten!
Vi promenerade sedan över stan, pappa bytte en tröja och sedan gick jag in på Bubbel. Där hittade jag detta till Li, en tunika från Fransa och ett par leggings från Molo!





På vägen hem åkte jag förbi ByggMax för att köpa ströläkt till taket. Tror ni inte på 17 att det blev fel, suck suck! P-O fick åka tillbaka med bilen för att köpa rätt...

Jag har i alla fall haft en jättemysig dag, en söndag precis i min smak!!
Tack älskade pappa och Berith!!!!!



Kram kram

1 kommentar:

  1. Hej tittade på Ninnas blogg vilka snygga skor passade verkligen henne.Rött är en härlig sko färg. LENA

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails