Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

torsdag

Men HUR...

...kan man vara så in i bängen TRÖTT? Jag börjar undra om det är något fel med mig? Har den sista månadens psykiska påfrestning tagit ut sin rätt? Jag känner inte igen mig själv längre. Jag som brukar vara pigg, glad och energisk. Jag går på sparlåga och idag var det verkligen helt katastrofalt. Skulle kunnat somna stående i matsalen tror jag. Jag tycker inte att jag sover mindre än vanligt, snarare tvärtom...
Någon gång måste det vända i alla fall!


Imorgon jobbar jag verkligen sent...Slutar 17.50. Men jag har ju å andra sidan sovmorgon...måste dock lämna de stora barnen till skolan så någon längre tid blir det knappast....Hela eftermiddagen är fylld av utvecklingssamtal så till dess måste jag vässa till mig lite!

På lördag skall jag ut till Smultrongården, det skall bli mysigt att träffa tjejerna igen! Jag hoppas på att den sista höstleveransen kommit till dess, det vore roligt att både packa upp och kanske prova lite! Undrar just hur den här godingen ser ut i verkligheten!



På söndag är det dags att rösta, det gör vi i Lundbyskolans matsal...Vet Du vad du skall rösta på?
Jag har bestämt mig UTAN att ha tittat på debatterna, det är bara tomma löften ändå!
Ha en trevlig kväll! Och du, imorgon är det fredag!!!!
Kramis

2 kommentarer:

  1. Kära vän! Usch vad trist att du också har hamnat där: jag har lidit av denna oerhörda trötthet, helt galet, i 2 år nu. Somnar med barnen, det svider i ögonen redan vid ett-tiden på dagen m.m. Och inte har man så stor lust att vara social heller, vilket man borde då det hjälper...

    Idag välkomnade jag en till teling till gruppen. Suck, de bara väller in....Vi skulle haft diktator-friskvård idag men jag strejkade och lade in information på hemsidan istället och färdigställde läxor inför morgondagen. Borde rättat också men hann inte och glömde att ta med mig glosböckerna hem. Det får bli imorgon helt enkelt.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails