Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

lördag

Ärenden!

Hallå där :)

Åh, nu dricker jag kaffe och återhämtar mig ;)
Vi har varit supereffektiva och farit runt, såå skönt att ha betat av en del!

. Leon grät för att jag hade gjort honom snygg i håret och ville inte bli fotograferad. Luca knatade fortfarande runt i blöjor och William är väl måttligt förtjust i att figurera i bloggen ;). Men flickorna ställer gärna upp :)

Li inviger nya tunikan från Fransa och leggings från Molo.





Tilde har topp från Gina Tricot, bälte från Lindex, jeansleggings från Kapp Ahl, stövlar från Skopunkten.




Först ut var det frisören efter en något upprörd avgång hemifrån. Vi var först på plats och Luca blev klippt först. Idag gick det sååå himla bra. Han var ledsen men satt kvar på kudden (annars brukar han sitta i mitt knä). Han blev superduperfin så i fortsättningen skall vi gå dit! Sedan var det dags för P-O!



Klockan var inte så mycket när vi var färdiga så vi for till ....


och P-O inhandlade denna! En kompaktstereo med dockningsstation för IPOD (till sin iPhone).



Vi var alla hungriga och for till Deiles på öster, stans bästa Sibylla och dessutom nyrenoverat!
Barnen åt jättebra och all mat gick åt *roligt*



Vidare till..



Hmm, vi gick in utan kundvagn till barnen och faktiskt var de rätt duktiga, men det är väldigt påfrestande att hela tiden ha koll på alla fem. Tilde fick en platt-tång, en kampanj om man handlade ett visst antal produkter, tyckte det var smart eftersom jag ändå skulle ha inpackning. 

Vi köpte en jättefin bok till Luca, två filmer och en traktor som han ville ha. Li ville ha en elvisp från Hello Kitty och Leon en legogubbe. William köpte sig en film och P-O med. Han köpte även en amerikansk fotboll (?!).

Sedan skulle vi ha bröd och caesarsallad till i kväll, lite småplock och förstås lördagsgodis. Gick förbi Apoteket och köpte hudkräm till Leon och huvudvärkstabletter. Gissa om jag påmindes om det! Lyckat besök men ganska ansträngande!

Luca somnade på vägen hem och jag har precis packat upp massor, P-O har installerat stereon.

Nu blir det till att ta det lugnt ett tag!

Kram kram

4 kommentarer:

  1. Söta tjejer du har! Oj, vad ni har hunnit med mycket idag - härligt! :-) KRAM från mig

    SvaraRadera
  2. Vilka döcoola leggings från Molo. Finns de att köpa eller är de från äldre kollektion? De är väl svindyra förstås....men så härliga!

    Nu har ni rätt att pusta ut ordentligt! Njut av lördagskvällen!

    SvaraRadera
  3. Ni handlar ju alltid massor av leksaker och grejer till barnen när ni är iväg. Säger ni aldrig nej till barnen eller får de allt de pekar på???

    SvaraRadera
  4. Mollyista: Tack :)
    Forbid me not: De är alldeles nya, 245 kronor!
    Anonym: Jo, typ jämt! Men idag köpte vi födelsedagspresenter till Luca och för en gångs skull fick de andra välja sig en sak. Men det är klart, jag skriver kanske de gånger de får något, inte alla 250 vi nekar dem ;)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails