Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

måndag

Mysmåndag!

God kväll :)

Tänk, idag har vi  knappt märkt att vi haft alla sju barnen hemma. Jag skulle ha jobbat över men det hade blivit ett missförstånd så jag kunde sluta min vanliga tid. P-O hade dock redan hämtat hem William och Tilde från fritids *skönt*. P-O stod vid spisen och jag tog rätt på packning, satte på en tvättmaskin och skar sedan upp grönsaker. Måltiden var ovanligt lugn, Lovisa hade ätit på stan och Li och Tilde ville inte ha köttfärsen (alltid är det något barn som inte gillar). P-O och jag åt efter barnen, det var nämligen dukat i köket och där får bara sju personer plats. Vi brukar sitta i matrummet men det är väldigt mycket kånkande av porslin och stolar...

När vi hade käkat satte vi på svt play och tittade på gårdagens premiär av "The Event". Jag gillade det verkligen, helt i min stil! P-O tyckte det var lite för hoppigt. Vi poppade popcorn och barnen var utspridda med olika filmer, tv-program och läxor (och popcornskålar förstås!). 
En timme mysstund i lugn och ro med bara glada barn *lycka*





Gillar du Rasmus Seebach? Den här nya(?) låten gillar jag skarpt!

Ha en trevlig kväll!!!
Kramis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails