Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

onsdag

Overcast-premiär!

God morgon :)

Jag har faktiskt längtat lite efter att få inviga min jacka, idag kändes det som läge för den! Bara tre grader här och som jag frös i måndags så!

Jag missade "Sommarpratarna" i måndags men igår tittade jag på programmet på svt play. Riktigt bra och gripande. Jag grät förstås. Det är oerhört befriande att gråta tycker jag, både för andras sorg men också för sin egen. 

Vi var ju på utvecklingssamtal också, William är duktig men han måste bli bättre på att hålla fokus! Han är en riktig dagdrömmare. Alla kategorier! Vi måste vässa till oss som föräldrar och verkligen peppa och uppmuntra honom med skolarbete och läxor.

Tilde och jag tittade på Idol och småttingarna somnade under programmet. Luca hade varit superledsen när vi var borta, det är så hjärtslitande med hans problem. Jag skall ringa till BVC igen för för förra veckan var de på utbildning.

Idag väntar en intensiv dag, min kollega är sjuk och vi har en vikarie som är ny i vår verksamhet, jag har som grädde på moset flera utvecklingssamtal. När jag slutar skall jag hämta hem barnen och när P-O kommer hem blir det mastodonthandling. Känns som allt är slut :o. Dessutom skall vi handla till Luca´s 3-årskalas och glass till förskolan! I kväll skulle jag behöva färga mitt hår också. Fy vad det gråa kommer fram fort nu (måste vara alla bekymmer...)

Dagens outfit:
Summer of 2007 tunic i grey (storlek 0)
Baslinne från Gina Tricot
Jeansleggings från Gina Tricot
Boots från Swedis Hasbeens





Och Overcast coat i vintage chalk (storlek 0)




Ha en bra dag!!!
Helénakramar

3 kommentarer:

  1. ÅHHHH du har en av mina favourit tunikor den ser vi alldeles försälla ME LIKE...du är jättefin idag en perfekt outfit för vardagsjobb å slit fin jacka med är den nu??????
    Ha en bra dag och slit inte ut dig hoppas också att du får tag bvc inte kul för den lilla prinsen ni måste få mera hjälp!!!

    KRAMAR i massor

    SvaraRadera
  2. Tina: Tack!!!Ja, det är höstens jacka! Kramis

    SvaraRadera
  3. kalasfint! Jackan är faktiskt jättefin och skön, det trodde jag inte när jag såg produktbilderna. Härligt köp!
    kram

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails