Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

tisdag

Ändrade planer...

Ibland blir det inte som man tänkt sig...sjukdomar sätter lite käppar i hjulet. Tyvärr kan vi därför inte åka till Anki i eftermiddag :(

Jag vill inte riskera att William och Tilde blir sjuka med tanke på att de åker till Spanien med sin pappa på lördag. Han hämtar dem redan på torsdag för att få till det med packning och eventuella inköp. Det passar bra för jag skall öppna på fredag och då behöver inte P-O lämna alla barnen.

Det har kommit lite nyheter på me&i + sidan...tycker den här äppelgröna tröjan är fin...undrar om William gillar den?


Jag skulle vilja att H&M-leveransen kom idag, ser fram emot mina leggings och Williams grejer!
Ha det gott!
Kramar i massor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails