Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

tisdag

Drömklänningen....


God kväll :)

Jag har haft en klänning på närhinnan sedan förra hösten. P-O kallar den för "sameklänningen" och jag har älskat den från scratch. Men så finns också den där spärren för hur mycket jag är beredd att ge för ett plagg. Jag tyckte den var omåttligt dyr när jag såg den första gången och lade den liksom åt sidan. Den har sedan dykt upp på rea men då har jag varit insnöad på nyheter istället.
Jag tycker att den är urfin och jag suckar alltid smäktande när jag ser den på andra. Någon gång kanske jag ramlar över den och kanske den kan bli min då!
Har du något drömplagg som du tänker på och som är svår att få tag i?


Dagen har rullat på, jag har betat av än den ena än det andra. Hämtade hem barnen och mutade William till att hämta de små. Att få 20 minuter i hemmet är guld värt. Hann göra tonfisksallad till P-O och fetaostsallad till mig. Nuggets och pommes var på barnens önskelista. Tilde dukade och hjälpte mig att dammsuga. 
Efter maten låg jag på sängen och slumrade i solen som sken in genom fönstret. Frid och fröjd till dess att William tappade en tallrik i golvet och Tilde gick i spinn för en spindel i taket. Bara att masa sig upp...hängde tvätt och satte på en ny maskin..
Ja, det blir inte mer upphetsande än så!
Mitt liv i ett nötskal ;)

Men på lördag skall jag ut till Smultrongården, det skall bli himla skoj, längtar efter tjejerna och alla mysiga besökare! Och kanske vinternyheterna har kommit då!

Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails