Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

fredag

Calou!

God kväll :)

Jag har haft en jättetrevlig dag, verkligen!
Började med att tanka och var på plats på Smultrongården redan tjugo i nio. Tog tag i dammsugning, låg verkligen på knäna och dammsög bland alla skor, organiserade om lite bland kläderna och gjorde fint. 

Idag har det varit kunder nonstop. Trevligt att träffa fina Estella med väninna, Malin med mamma, rara Pia från Sörbyängen. Jag blir så glad av att se alla fina, vackra kvinnor. Många verkar ha fina band till varann och när jag såg Malin med mamma idag blev jag rörd. Jag sörjer verkligen att jag inte har en mamma som står mig nära. Som mamma till egna barn är det för mig obegripligt att man inte vill ha kontakt med sitt barn och sina barnbarn. Det är som ett stort sår i mig som ömmar och gör ont. Det är väl inte så konstigt att man är som man är...törstande av uppmärksamhet, se mig, jag finns!
Nog om det!

Vilket gäng tjejer vi är ute på Smultrongården, energiknippet Eva, vackra Camilla, sprudlande Clara,  mysiga Helena och gulliga Hanna. Och så jag, med i den här skaran finns jag och jag är så glad, så oerhört tacksam och stolt över att jag får vara med i laget! 
De är som min andra familj!!!!!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Kolla vilka läckerbitar vi fått in, Calou träskoboots ( Blinka i brunt) och Calou träsko (Gaby i vinrött)


Kom hem vid kvart i sju, satte på en tvätt och plockade lite. In med min pizza i ugnen och hällde upp ett glas rosé. 
Life is good!
Det är fredag, jag är ledig imorgon och nu skall jag bara njuta!!!
Ha det gott!
Helénakramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails