Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

fredag

Bra skiva!

Jag lyssnar på Caroline Af Ugglas. Gillar hennes musik och hennes knepiga låtar. Mycket känsla, äkta på något sätt.
Har tvillingarna i badet och Luca sover gott. Har dukat och hällt upp ett glas vitt. Så det så. Fredag och då är det okej. Är noga med att inte dricka alkohol under veckan. Vill INTE vara det minsta bakis på jobbet. 
NU skall jag ju till Smultrongården imorgon, men dels är det senare och dels dricker jag mig aldrig redlös. Aldrig!
Skall snart ta upp barnen och ha in pizzorna i ugnen. P-O är på After Work på O´Learys. Ludde skall på fest så det är Lovisa, barnen och jag.
I kväll skall jag nog allt se på Idol. Känns roligare att se programmet nu när jag följt det lite grann.
Kramis

3 kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails