Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

fredag

Höstfest!

God morgon :)

Här ruschar vi på i Familjen Kämpe-Edberg. Klockan ringde sex (yes box, sovmorgon idag!). Gick direkt upp och duschade. Satte på en tvätt med handdukar och tog rätt på torr tvätt. William kom upp och hade bäddat, han hjälpte pojkarna att klä på sig maskeradkläderna till höstfesten som är på förskolan idag. Jag gjorde mig i ordning, bäddade tre sängar, plockade och gjorde frukost. William väckte Li, klädde henne och gjorde frukost till henne *snällt*-

Jag inser att jag var lite naiv i tidsplaneringen, brukar inte känna stress men idag ligger jag lite pyrt till. 
Nu skall jag få fart på det sista, sedan skall de stora lämnas till skolan och så tar pappa över i eftermiddag. Idag är förresten Tildes utslag som bortblåsta medan hon hade hela låren och händerna igår. Troligtvis var det räkorna! Vi skall testa om ett tag igen och se om det blir samma reaktion, så att vi vet!

Dagens outfit:
Everyday long cardigan i almost black (storlek o)
Chrysalis minigown i cabaret (storlek 1)
Dolce skirt i almost black (storlek 0)
Stövlar från Swedish hasbeens







Tre små busungar.
En viking (vad är jag då? Är du daggmask? En mycket sund fråga eftersom Leon har svårt att säga Darth Vader-mask!)
En Hermione (men själv säger hon häxa, trollstaven ligger på bordet!) och så en Darth Vader!



Ha en bra dag!!!
Helénakramar

4 kommentarer:

  1. Hej anna här igen
    Som vanligt ett sant nöje att komma in på din blogg...och vilka söta små "spöken" du har hemma...min lilleman skall oxå bli ett litet spöke här i helgen :-)
    Kram o ha en fin helg
    Mvh Anna

    SvaraRadera
  2. ÅHHHH vad jag gillade dagens outfit lite halloween/höst över den me like!!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Vill bara hoppa in hos dig och önska en skön helg. Passa på att ta igen dig lite också :-)
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Älskar de där stövlarna! Hur är de i storleken? Jag har rätt fläskiga och korta ben.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails